Header

Header

Selasa, 4 Disember 2012

Nanamun Beach

Assalammualaikum wbt..

Morning peeps!!kepuk2x..(bunyi macam pukul bantal..)..baru beberapa hari tak buat any entry dah berhabuk blog ne..adoyai..
btw aku ada story baru..semalam aku jalan-jalan pegi Kg Nanamun kat rumah adik Grandma aku..Lepas tu..kami satu family(except Grandpa)..kitaorang pegi Pantai Nanamun..cantik sangat tempat tu..seingat aku..last aku pegi tempat tu masa form2 or 3..rasanya..

Owkey la..tak payah lah merapuh panjang..sekarang aku nak show the picture yang adeq aku ambik kelmarin..Taada!!

Mum and Dad
Mummy..
Daddy

matahari yang nak terbenam
candid..


mum and me..
Queen and ika

ika


opss..ehehhe



tengah syok2 main pasir..

bapa and adeq

view matahari d nanamun beach

mum and adeq


smart ka??


kurang sorang..datuk takda..jaga kedai..




me and bapa..
aku and my bro..see..dia lagi big dari aku kan??
jadi model nikon jap..ahahhaha

time tengah tunggu sunset nak berlabuh..

and..here it is..nice sangat2..tak sia-sia kitaorang tunggu saat nak tengok view ne..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^