Header

Header

Jumaat, 21 Disember 2012

Aunty Nana Wedding Day's

Assalammualaikum wbt..

Wah...!!Lamanya tak update blog ne..banyak debu dah kan..ahahaha..by the way..baru-baru ne aunty aku kahwin..so,tu pasal lah tak update entry baru..lagipun idea tak jalan lah..hampeh betul kepala hotak aku ne..alahaiii..

Well..nak show lah picture wedding aunty Nana & uncle GG..
Jap lagi baru tunjuk owkey....Malam before wedding tu aku tak datang coz aku ne jenis yang tak suka jalan waktu malam..coz bagi aku malam adalah waktu untuk kita rest..(ahahaha..keluar topik dah ne)..

Owkey..and now nak show lah pict aunty aku kahwin..

ne my aunty..err..yg pakai baju coklat tu aunty jugak..tp muda setahun dari aku..ehehehe
Ne lah aunty C'La
Aunty D'd and Aunty ChieChie
Aunty Nana(pengantin)





aunty Nana dengan keluarga barunya.. :)
Time ne pulak..selepas acara mandi bedak..tuan rumah adakan majlis tarian tradisional




hey..it's me and aunty d'd..hehe
orang yg telah menyumbangkan lagunya pada majlis perkahwinan aunty Nana..Nek Mala
Ketibaan pengantin lelaki..Uncle GG

time ne before nak akad nikah..sekali lafaz je aunty Nana sah menjadi isteri Uncle GG..
penari2 yg diundang khas untuk memeriahkan lagi majlis..
keluarga pihak pengantin lelaki..Biru2 gitu..
Aunty nana sebelum naik pelamin..
Tadaa..ne lah pengantin baru tu..duduk di atas teratak pelamin Budaya Bajau..
sesi memakai cincin..

ahli keluarga suma ne..ehehe..
opps!!ada jugak..ehehehe..
ne family jugak sebelah pengantin perempuan..
org penting yg bekerja keras dlm bahagian katering..
pipi tu aunty..montok nye..cubit kang..!!nice picture..taken by me..wakwakwak..
anak sapa ne..??tetiba nak aku ambik kan pict dia..ehehe..
ne eyntan..kazen+kwn sekolah aku..
nyumm..kek pengantin pd malam potong kek..
sweetnye diorang ne.
sama padan kan??bagai pinang dibelah dua..ehehe

Ok..habis dah story tentang wedding aunty Nana..semoga bahagia sampai anak cucu..and cepat2 dpt baby tau..tak sabar nak dapat adik sedara baru ne..hehehe..(memandai je suh diorang cpt2 dpt anak..haha)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^