Header

Header

Jumaat, 14 Disember 2012

Semuanya Salah..


Assalammualaikum wbt..

Evening peeps!!tengah buat apa petang-petang ne..sorry lah beberapa minggu(minggu ke??) ahahhaha..senyap je..blog ne pun dah banyak habuk kan..haha whatever lah yang penting i'm coming now..

Aku nak tanya sikit kat korang(sikit ke..??)..huhu :(
Salah ke kalo kita duk diam-diam kat rumah ne..??hah??
Kita bukannya pegi mana-mana pun..just stay at home..Pun..Boleh menjadi masalah bagi orang lain..
Aku tak fahamlah dengan perangai and pemikiran orang lain disekeliling aku..
Buat tu salah..buat ne pun salah..Bagi diorang sumanya salah..
Abez tu..diorang tu PERFECT sangat dah ke..hah??

Sejak kebelakangan ne..aku pun tak tau apa masalah aku(sekarang pun tak boleh duk diam)..ke orang lain yang bermasalah and nak melibatkan aku dalam masalah diorang..Eh!!entah apa-apa lah..
Setiap insan pastinya ingin menjadi seseorang yang Perfect lah orang kata..tapi..kita tak boleh jadi orang yang sempurna..coz setiap insan pasti punya kekurangan..termasuk aku jugak..

Walaubagaimana pun..kita still boleh perbaiki kekurangan kita tu kan??
So,setakat tu je lah entry aku buat kali ne..nantikan next entry aku ye..
In shaa Allah akan dipercepatkan next entry tu..kehkehkeh..

p/s : hanya sekadar luahan hati seorang insan bergelar manusia..and takde maksud nak menyakiti hati sesiapa pun..sorry lah kalo ada yang terasa hati or makan hati and so on lah..ye??



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^