Header

Header

Rabu, 5 Disember 2012

Please Don't Make It Happen..

Assalammualaikum wbt..

Beberapa hari tak pandai duk kat rumah diam-diam..asyik nak berjalan je..Sampaikan story morry sal kengkawan pun aku dah banyak ketinggalan story..ahahaha..
Tapi..takpa,that's not really important..

Sekarang ne..yang buat aku terkesima kejap..adalah..korang nak tau tak??(nangis :'P)tadi aku terbaca satu blog ne..(ehehehe..blog mr.Love)omaiigad..!!dia cakap dia termimpi yang aku akan dijodohkan dengan pilihan family aku..double what??!!triple no!!!adoyai..tapi kan..aku pernah jugak tau terfikir pasal hal ne..
Ish..tapi tu cuma lamunan aku je kot..kan??

lagi satu hal..bestie aku siap mimpi jugak yang aku break-off dengan Mr.Love..oh no...!!!Dugaan..Dugaan..!!Besarnya risiko bila long distance love ne..payah lah..aku hampir-hampir nak give up dah ne..

ditambah lagi dengan...hmm..ehehhe..takda apa-apa lah..it's better for not telling the truth..kan??
Sometimes kita kena jugak berahsia untuk jaga feeling orang lain..kan??(angkat kening kalau setuju..ahahaha)

Okay la..that's all tentang entry aku kali ne..kbai!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^