Header

Header

Isnin, 10 Disember 2012

I've Found It!!!

Assalammualaikum wbt..

Hye Peeps!!Sorry lama tak update blog aku ne..Dua hari ne Lappy aku rosak arr..tetiba pulak buat masalah..hmm..Owkey..ada benda nak diceritakan ne..

Sabtu lepas aku outting lagi..guest dengan sapa aku outting??Ahahahha..tak lain tak bukan..(bunyi drum)..Ella,bestie aku lah..ahaha..Mesti korang tertanya-tanya kan..kenapa aku tak outting dengan member aku yang lain-lain tu??kan kan kan??ngaku cepat!!!??

Takda lah..bukan aku tak keluar dengan diorang..Member aku Anoi..dia kat KL pergi Holiday+Jadi babysitter anak abang dia..Pastu,Zue pulak..hmm..kalo nak outting kena ada bigboss dia..bigboss dia sapa??
bapa dia??Eh!Bukan lah..bigboss dia aku maksudkan ialah Boyfie dia lah..Dah macam orang yang dah kahwin pulak asyik nak berkepit je(keluar tajuk dah ne)..

Owkey..balik kepada tajuk..ehehe..Time kami outting tu..singgah lah masuk satu kedai buku(and memang niat dihati nak beli buku pun)Nak tahu tak aku jumpa something..of cos la buku kan benda tu..nak tahu??
Ne lah buku tu..Taadaa..


See...the tittle of the book..ahahaha..Polka dots!!

Aku pun apa lagi terus sambar and bayar di kaunter..wakwakwak..tapi sebelum bayar tu..aku baca-baca jugak lah sinopsis buku ne..karang tak pasal-pasal rugi je beli..kan??

Ada jugak benda lain aku beli..tapi jenis sama jugak ahahhaha..buku lagi!!!..tapi kali ne..notebook..ehehhehe..nak tengok..??Ne lah buku tu..



Jeng Jeng Jeng..Cantik kan??(bagi pendapat aku lah)

Aku memang suka kumpul benda macam ne..means buku-buku macam ne..banyak pilihan masa aku nak beli ne..nak je suma aku grabs..tapi tak boleh lah beli suma nanti pokai pulak..ahahaha..Tapi..yang penting..!!Ada bentuk or simbol EIFFEL TOWER,PARIS..owkey!!

Susah jugak kan kalo dah terlampau addict kan POLKA DOTS and PARIS ne..suma benda pun nak ada polka dots and ada kena mengena rupa paris..ahahaha..Tak hairan lah ada beberapa benda dalam bilik and almari aku ada dua benda ne..Pelik tapi benar!!

Okay that's all pasal entry aku kali ne..nanti aku buat entry lain lagi..Daaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^