Header

Header

Khamis, 29 November 2012

Dream..

Assalammualaikum wbt..

Morning peeps!!Entry aku kali ne..aku nak cerita tentang Dreams aku kat korang semua..Dreams ne dah lama aku angan-angankan..Ehehehe(hope tercapailah suatu hari nanti..amiin)..Aku berhasrat nak ke Kota Paris,France..Besar and Tinggi tak angan-angan aku ne..??

Sebenarnya aku pun tak tau apa yang istimewa sangat Kota Paris tu bagi aku..For me..Kota Paris tu sebuah tempat yang sangat-sangat Perfect..!!!Sebab hura-hura yang aku dengar dari masyarakat..Kota Paris tu adalah Kota Cinta and Kota Fashion yang terkenal di dunia..(So..tak hairan lah kalo Paris di tangga kedua dalam carta Kota Fashion sedunia)..aww..macam tak sabar-sabar pulak aku nak ke sana..hihihihi..

And aku jugak bertekad..nak sambung study kat sana..alahai..oh Paris..!!Wait for me..hahahaha..Entah macam mana lah kalo aku dah sampai kat sana eaa..mesti tak nak pulang kat Malaysia dah kot..ahahaha..
Adoyai..(malu jap..!!)ahaha..

P/S: Apapun..i'll make sure my dreams become true..(amboi..macam cerita Cindarella lah pulak..)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^