Header

Header

Isnin, 19 November 2012

Why This Songs..??

Hmmm..

Aku sebenarnya suka lagu ne..tapi bila dengar lagu ne..rasa nak nangis je..coz melodi lagu ne slow sangat..aku guarantee sapa2 yang jenis sensitif or cepat touching tu..mesti nangis lah dengar lagu ne..opps!!ecxept me owkey..aku sedih dengar lagu ne..coz ada kaitan dengan hidup..korang jangan salah sangka pulak..takda makna nya aku nak touching2 ne...oh please lah..

cuba korang faham kan lirik lagu ne betul2..lagu ne boleh memberi impact mendalam kepada sesiapa yang baru clash dengan pakwe or makwe..baru fight dengan family or siblings..tak pun korang rindu dengan kawan2 korang yang jauh dari korang..huhuhuhu..

Hari ne aku baik hati..so,aku tolong lah sediakan lirik lagu JANGAN PERGI ne..jadi fahami lah setiap ayat2 dari lirik ne..

JANGAN PERGI by D'MASIV

Tak bisa ku terima
Kau tinggalkanku
Saat ku butuh kamu

Apa tak kau rasakan
Betapa hancur
Hidupku tanpa kamu

#:

Aku terlanjur..
Terlalu..
Bergantung padamu

Reff:
Jangan pergi
Jangan pergi
Jangan kau pergi
Ku tak ingin sendiri
Ku tak sanggup
Ku tak sanggup
Sungguh tak sanggup
Hidup tanpa cintamu

Kau yang buatku tegar
‘Tuk terus bertahan
Jalani hidup ini


Back to #,
Back to  Reff

Ku tak sanggup
Ku tak sanggup
Sungguh tak sanggup
Hidup tanpa cintamu


So..that's all lah tentang entry aku hari ne..enjoy!!!merci..^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^