Header

Header

Sabtu, 24 November 2012

Sentap+Sedih..!!

Assalammualaikum wbt..

Hmm..baru perasan pulak hari ne 24hb 2012..omaigddd..!!!Kalo tak tengok kalendar tadi..mesti sangka esok 24hb 2012..adoyai..!!!problems..problems..!!(aggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhh geram pulak..)
Patutlah Zue tanya aku semalam pasal nak turun ke pekan hari ne..rupanya hari ne lah TAMU BESAR 2012 KOTA BELUD,SABAH....oh mak ai...!

Apa sudah jadi Leya..Ya Allah..nak kata aku hilang ingatan kejap..takde pun terhantuk kat mana-mana semalam..ish3x..back to the story..sedihnya..dah lah hari ne ada event kat pekan KB..tapi takde kawan pun yang aku nak ajak..camne ne??

Yang buat aku sentap..hmmm..Si Ella pulak..??Ella kena temankan akak dia menjual hari ne..patut ke aku datang sergah dia kat sana eaa??Tapi apa pulak kata akak dia nanti..
Ish..macam mana ne..!!

Nak turun ke tak??Nak turun ke tak..??Tak pun..apa kata aku turun je and then aku lepak kat KB COOL CAFE..kan..kan..kan..??Tapi aku dapat tahan kah kalo stay sana lama-lama..naik lemau aku jadinya nanti..!!

Eh..!!Entah lah..nanti lah aku fikir-fikir sendiri..owkey lah..that's all pasal entry aku..
Daaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^