Header

Header

Rabu, 28 November 2012

Tentang Rasa

Assalammualaikum wbt..

Hah!!Kenapa hati aku rasa something that hard for me to describe it..oww..Kenapa ne..??
Ada something happen ke??Rasa gubra semacam je..adoyai..!!What's wrong with you Leya..!!!!??

   "Ya Allah..berilah hambaMu ini ketenangan dan ketenteraman jiwa.."..Amiin..

Damn betul lah bila ada feeling macam ne..!!!(tarik nafas panjang and hembus..)..Huu..Did i've a mistake to someone..??Kalo ada I'm sorry eaa..:'(

Sambil-sambil dengar lagu ne..--->MAAFKAN AKU HARUS PERGI by VAGETOZ..makin bertambah pulak..rasa gelisah di hati ne..(tengah istighfar banyak-banyak)..(cepat-cepat tukar lagu)..Aku ada buat mistake kat Mama ke??tak pun kat Bapa??atau pun kat Mr.Love..??
Mama,Bapa,Mr .Love and kepada sesiapa pun yang kenal aku ke tak..AKU MINTA MAAF EAA DARI HUJUNG KAKI HINGGA HUJUNG RAMBUT..??

p/s: Tak tenang lah tido kalo hati tengah rasa macam sekarang ne..adoi..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^