Header

Header

Sabtu, 17 November 2012

HangOut Wif Bestie..

Sejak cuti sem1 ne..Aku takde benda lah nak dibuat..tapi..Dalam beberapa minggu yang lepas..aku hangout dengan BFF aku..Ella.!!So..Kota Belud takde banyak tempat yang best untuk lepak2..so,aku dengan Ella p lah kat Kem Sinar Jaya PLKN..masa tu tengahari..hot kan??so,kami cari port yang redup and tak kena cahaya lah..But,tengah syok2 menikmati keindahan bakau+pantai..ada jugak insiden yang tak diingini berlaku..

Leceh betul lah..asal jak aku dengan Ella hangout..mesti ada je benda yang berlaku..adoyai..!!!
Kalau korang nak tahu??Kitaorang kena kejar dengan lelaki aneh+saiko+menggerikan..aku apa lagi..cepat2 lah bawa Ella Chow Chin Chow dari tempat tu..

Orang tu pun apa lagi..mengikut je lah dari belakang..naik meremang jugak lah bulu roma aku..gilak!!!
ahahahaha..Btw..sebelum kedatangan tetamu tak diundang tu..sempat gak lah aku dengan Ella jadi model kamera dia..ahahhahha..korang faham kan..???!!!so..see our pict..!!!^_^..

 ne lah bakau+pantai dekat PLKN tu..
 rock kan??duduk pun atas rock jugak..ahahhaha
 ne lah bestie aku yang sebelah kanan tu..Ella
 hey..it's me..
 bilang my sayangs..aku ayu kunun sini..andu bah..ahahhaha
 ayu kan Ella..??
 senyum..tak perlu kata apa apa..ahahhaha
 naa..i luv dis pict bcoz sini aku like my mama..^_^
 ahahhaha..time ne sibuk bermesej dengan tersayang..wakwakwak..
malu malu meow pulak dia..ceh..

harap maklum ea..semua gambar2 ne..telahpun aku tapis dan edit..sebab tu lah nampak santik kan??
ahahhahhaha..
Owkey..nanti kan pulak story tentang aku hangout dengan Geng aku and My Sayangs..ehehhehehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^