Header

Header

Rabu, 28 November 2012

Tak Tahu Lah.. o_0

Assalammualaikum wbt..

Chop..chop..chop..!!!Lupakan kejap feeling yang tak best tu..Nee..Aku nak cerita kat u all's..
Dah berhari-hari jugak lah aku terperuk kat rumah ne..Bosan giler doh!!Damn betul lah..Kepala otak aku ne..macam dah stuck in somewhere kot tu lah tak pasal-pasal aku jadi someone yang suka dok kat rumah je..Apa kes..??Adoi..

Cuti Sem..(Opss..means cuti sekolah ne..buat aku gila tau tak..??kenapa..??Eya lah..mana tak jadi serabut..Hari-hari dok kat rumah je..please lah..this not what i want okay..!!Arrggggghhhhhh...(geram sangat)..

Nak balik kat KK pun..Mama cakap.."Sabar la dulu kakak..tunggu Adek habis Paper SPM dulu.."dengar je ayat mama ne..Broken Heart aku terus tau..huhuhuhu..(#sentap..+..sedih T.T ..)..Queen lagi satu hal..siap suh aku ne tak balik KK je..banyak betul alasan dia bagi..ini lah..itu lah..derrr..Talk to my hand please..!!

Habis tu..??Nak suh aku buat apa kat KB ne..duk kat rumah diam-diam..jadi Cindarella ke??Patut ke aku cakap WOW gitu??Derr..No way..!!Tapi hasrat tu terpaksa lah aku pendam kan je..So Sad..!!..
Nasib..nasib.."nak buat lagu mana dah gitu jadinya"..(cehwah..loghat penang yang berterabur..ntah betul ke tidak tu..) :P

P/S : Kesabaran tu ada hadnya tau..(pelik je bunyi..macam tak ada kaitan je dengan entry aku kat atas tu..)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^