Header

Header

Khamis, 20 September 2012

My Fwenz!!!

Ne geng budak lelaki aku..eman,reen,naz ngan munawir..gambar ne mungkin tak jelas kan..nanti aku upload gambar diaorang yang paling jelas ye..
ne Munawir..gambar terbaru time raya kat perdana park,kota kinabalu.

ne plak Zul..macho kan??

Rahiman dengan nephew2nya..

Nazwan dengan post ala Korean Boy..

ne friend aku Zirah..ada mirip Luna Maya tak??

ne yang macam budak cina ne..Jalilah..aku lebih rapat dengan dia..semua pasal hidup aku..boleh dikira semua la..dia tahu..hehehehe..pendengar setia ne..hahaha..

ne Zuraihan..semua geng2 aku panggil dia zu je..dia ne aktif dalam sukan taw..lasak2 dia pun..still ada kelembutan taw..hehehe..
ne plak Izieati ataupun lebih mesra dengan panggilan Echik..tentang dia ne..dia ne fanatik sangat dengan colour merah..dan dia suka bernyanyi..kalau korang nak taw suara dia merdu taw..siapa yang dengar mesti cair punya la..hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^