Header

Header

Isnin, 24 September 2012

Bad Nightmare Ever!!!

This the worst thing ever happen in my life..huhuhu..
Aku dimarahi oleh bapa aku..apa lagi kecut perut abez!!Time tu aku rasa terasa sangat dengan kata2 yang dia cakap..Apa lagi mencurah-curah air mata mengalir di pipi..yang buat aku geram bila aku mau stop dari terus menangis tu..air mata aku tetap jugak nak keluar..Bodoh betul!!!

Tu okay lagi kalau setakat marah ne..aku boleh tahan jugak..walaupun air mata jatuh di pipi..hahaha..so stupid!!"~Baru tadi mama aku call..cerita pasal diaorang pulang ke KK semalam..kauorang nak tahu tak????
jengjengjeng..............!!!Waktu tu malam..jalan yang agak curam iaitu di Bukit Kelawat..ahaha..suspens tak??Tayar depan kereta bapa aku pecah..Cuba kauorang bayangkan??Aku rasa menyesal sangat buat macam tu semalam..Aku bersyukur sangat2 sebab Allah masih bagi aku kesempatan untuk berbakti pada parents aku..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^