Header

Header

Selasa, 18 September 2012

Background??!!

"Aku anak bandar tapi besar di kampung"..lirik lagu Aku Anak Bandar..boleh dikatakan lagu tu ada kaitan dengan hidup aku..aku dilahirkan di bandar tetapi disebabkan nenek yang jaga aku dari kecil..So,bila dia pulang ke kampung aq kena ikut berpindah..Mula-mula aku tak nak jugak sebab tahu lah hidup di kampung ne..tak sama macam hidup di bandar..So??Korang bayangkan lah sendiri..hahaha..

Tapi tu dulu..sekarang aku lebih suka duduk di kampung berbanding hidup di bandar..sebab bila aku duduk kampung..baru aku sedar apa tu
           * ERTI PERSAHABATAN..
           * ERTI KEHIDUPAN SEBENAR
Sebab..masa aku duduk kat bandar dulu..segala permintaan pasti akan dituruti oleh parents aku tapi bila aku pindah ke kampung,aku mula tahu macam mana rasa hidup yang sederhana..di kampung lah aku belajar menjadi seseorang yang sabar dan berani..hmm..Berani??ye ker..??hahaha..kadang-kadang kantoi jugak..

Tentang persahabatan??Citernye..

Paling sakit atau dalam kata lain merupakan kenangan pahit dalam hidup aku masa hari terakhir aku tinggal di bandar..berpisah dengan kawan-kawan sebab masa kecik-kecik dulu..Tahu lah pemikiran budak-budak ne..bila dah berpindah ke tempat lain takut nanti takde jumpa kawan baru dan tak biasa dengan budak baru..

Sekarang!!!Aku ada ramai kawan yang satu kepala dengan aku..nak tahu camne rupa diaorang..nanti aku bagi nampak kat korang..Sebelum tu aku bagitau nama-nama diaorang dulu lah..takpa kan??hehehe..
     
     # Syaherin(Reen)                    # Zirah(Zie)                                # Rahiman(Eman)
     # Nazwan(Naz)                      # Izieati(Echik)                           # Munawir
     # Zuraihan(Zuzu)                    # Jalilah(Ella)                              #Zulfhaizan(Zul)
*banyak lagi tapi malas nak list semua..hehehe

Family aku pulak!!!!hehehe..nak tahu jugak ke??
malaz nak citer nanti aku upload gambar jer lah ye??


WHO'S ME!!!!!!nanti kan kemunculan wall pictures aku..hahaha!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^