Header

Header

Ahad, 17 Februari 2013

Miss You!!

Assalammualaikum wbt..

Hye peeps!!How are you??hope korang suma baik-baik je..Sorry lah lama tak update entry..idea tak jalan lah..huhuhu.. :( Hmm..

Hari ne tak tau nak citer pasal apa kat entry ne..main letak-letak je tittle tu..ahaha..Tapi sebenarnya..aku rindu sangat-sangat Zaman Persekolahan Form5 Sains Teknikal..Terutama rindu dengan geng aku, LADIES RG..Ahahahaha..

Kalo korang nak tau Echik yang Reka nama tu untuk Group kitaorang..Tapi..sekarang group tu dah berpecah..coz Echik dah pindah ke KOTA MARUDU..Asnie pulak..sambung study ambik kos nursing kat KK..Sekarang cuma yang tinggal aku dan Ella je yang ambik form6 d KB.. :')

Aku rindu lah moment kami together..duduk bawah pokok..bergambar kat taman sekolah..hmm..miss diaorang sangat-sangat..Bila lah kitaorang akan kumpul balik macam dulu..huhuhu..Payah sangat nak jumpa diorang sekarang...eyalah..Echik dah jauh dan Asnie pulak busy memanjang je..
Suma hanya tinggal kenangan je..huhuhu..nasib baik aku still simpan picture kitaorang..

And you know what??ckp pasal kumpul balik..hahaha..semalam kitaorang wat reunion 4 our group..whole days kitaorang luangkan masa bersama..best sangat..tapi masa cepat sangat berlalu..kalo boleh aku nak masa tu berhenti untuk time tu je..so kitaorang boleh stay together lebih lama lagi..sedihnye..hari ne asnie and Echik masing-sing pulang ke KK and KM..
And ada satu part tu..Echik bawa kitaorang suma masuk Library..??aku masuk Library??haha..sampaikan mama aku pun tertawa kan aku...you want to know what she said??macam ne bunyi dia..ehem3x..
"What??kakak masuk Library??so suprising me...??hahaha"..lebih kurang macam tu lah dialog dia..
ahahha..aku sendiri pun hairan..aku yg liat sangat nak p Library..boleh2 pulak nak p Library semalam..
wowowo..demam panas+sejuk aku kalo macam ne..hahahha..

hope sangat one days akan ada lagi moments macam semalam..amiin...
p/s : KORANG PUN TOLONGLAH DOAKAN YE..(sorry..ter..Caption besar pulak..hahaha)


BFF 4ever aku..


aku and Asnie

khusyuk nya memlilih pensel..^_^

echik,aku and ila..but where asnie??
macam tangga daa..=.=

amboii..main sembunyi2 lg arr..

muka kepenatan ne..haha.. 

me and Echik..

 
tengok apa tu cik kak oii..ehehe..

  edit version!!haha..apasal mr Ted pun ada ne..=.=

jarang jumpa dua orang ne..:'(




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^