Header

Header

Jumaat, 18 Januari 2013

hate January!!!

 
Assalamualaikum wbt..
Its a long time maybe not update this entry..ahahha..
isn't me right??
*cehwah..speaking konon*ehhehhe..
 
btw..how are u guys??
rindu nya nak update entry blog ne..harap2 mulai hari ne aq akan rajin2 kn diri+jari-jemari
typing these all thing..
 
Opps!!Ada story nak cerita ne..nak dengar & nak tahu tak??
bagi aku tahun ne..memang tak best..eya lah..
mana tak nya..awal2 tahun adalah sorang dua tu..tetiba cari pasal dengan aku..
sakit betul hati aku ne..tapi takpa..aku sabar lagi..
 
tapi sampai sekarang aku tengok budak tu..memang ada yang tak kena..
coz..start dari hari tu..dia langsung tak tegur aku..
so??do I need to care about it??
 
P/S : to that perso n..aku tak tahu apa masalah aku dengan ko..so,jangan buat aku sampai benci dekat
         ko..!!!Chill lah babe!!!ahahhahha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^