Header

Header

Rabu, 3 Oktober 2012

Experience Masuk Jungle!!!

Sem 1 ne..budak2 sains sukan ada tugasan amali I & II..
and baru2 ne aku dengan classmate aku..pergi tinjau lokasi perkhemahan yang akan diadakan pada hari jumaat ne(05 okt 2012)..kawasan pertama ditinjau adalah track untuk aktiviti jungle tracking untuk 3jam..

Masa mula2 sampai memang excited sangat2..taw lah kalau orang yang first time datang kat tempat yang kauorang langsung tak pernah jejak kan kaki..benda ne jadi dekat seorang member aku..dia lah yang paling excited sangat2!!hahaha..

suddenly..
benda yang aku tak suka..tapi mau tak mau..kena jugak aku lalu..iaitu naik jambatan gantung..
dah tau diri tu gayat..terpaksa jugak naik..tapi bila ingat balik..lucu pun ada sebab..dalam ramai2 kami tu..hampir semua gayat..termasuklah eyntan,anoi dengan aku jugak lah..
eyntan dengan aku ketawa..sebab lucu tengok gelagat kami semua..buat malu saja..

tapi ada jugak insiden yang tak diingini berlaku dalam hutan tu..nak tahu??
kitaorang tersesat dalam hutan tu..sampai2 aku ngan classmate aku semua cemas..
aku tak boleh lupa insiden yang aku balik2 nak terjatuh masa nak turun dari bukit yang curam and licin..aduh!!!kenangan yang tak dapat dilupakan punyalah..balik2 jugak lah time tu aku berteriak..sebab takut jatuh..hahaha..
eyntan pulak,ada satu masa tu kaki dia termasuk dalam lubang..dia pun tergelak sendiri walaupun dia dalam keadaan terjatuh tu....
Haissshh..memang tak dapat dilupakan punya experience lah..

yang best lagi tu..nak tau jam berapa aku sampai di rumah hari tu..??Jam8.50 mlm..baru sampai rumah..nasib baik nenek aku tak marah2!!!hahaha..
that's all about my experience masuk hutan..insya'allah nanti aku upload picture..
well..mungkin next story lambat nak update kot..sebab  jumaat ne aku pergi camping sampai hari ahad..

So..nanti kan my next story owkey!!!!????^_~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^