Header

Header

Selasa, 9 Oktober 2012

Camping Di Tengkurus..!!!

New story!!!
ne cerita tentang aku pergi camping tiga hari yang lepas..best sangat2 dapat pergi camping sana..

First day(jumaat,05okt2012)
aktiviti pertama yang kami buat pada malamnya tu adalah "aktiviti kotak beracun"..
game dia adalah..setiap peserta and penganjur kena pass botol atau apa2 benda pun boleh..tapi kami guna botol minuman time tu..sambil muzik dimainkan..bila muzik stop..orang yang pegang botol tu kena cabut kertas dalam kotak beracunl..and dia kena buat seperti yang tertulis dalam kertas..ramai jugak yang terkena..
tapi yang tak best dalam satu part tu..aku kena pilih oleh Reen..untuk dia laksanakan perkara yang dia perlu lakukan dalam kertas tu..
Nak tahu apa perkara dia kena buat??
hmmm.." andaikan anda akan berpindah kelas..dengan memilih salah seorang rakan anda..luahkan padanya apa perkara yang akan anda rindukan bila anda berpindah nanti"..
aku pun apa lagi..punya main malu wo malam tu..sudahlah kami di kelilingi dalam satu bulatan..adey!!!

Second day(06okt2012)

\
pagi tu kami buat senam robik dulu before pergi jungle tracking..naa..ne picture aku yang sedia untuk senamrobik..hehehe..cute ker??


punya main penat..and yang paling seksa buat aku adalah..kami kena duduk dalam hutan untuk 1jam jadi checkpoint..aku ditempatkan di checkpoint ke2 sama dengan Amimah dengan  Saiful..ehehehe..chemistry antara kitaorang memang sedia ada..so,tak susah lah untuk bekerjasama..nak tengok pict2 kami masa jungle tracking..tengok bawah ne..





 time jalan di tepi sawah
 ne gambar saiful..
time ne kami mau naik jambatan gantung sudah
 pemandangan di atas jambatan gantung
 dalam hutan
 sempat lagi ambik gambar dengan jailani
 tengah duduk dalam hutan(checkpoint 2)
sempat lagi main batu seremban dengan saiful..hahaha

abez pulang dari jungle tracking..kami pergi mandi sungai..yeah!!!!

 rupa aku tu ar??adey..bikin malu saja..hahaha..anyway before mandi sungai..
suasana time mandi sungai..

Kalau nak tengok video..ada jugak aku upload..tengok saja di bawah ne..

Malamnya kami ada buat malam kebudayaan..macam biasa..setiap kali ada camping..tak sah kalau tak buat persembahan kan??
so,tengoklah video yang aku rakam ne..sorry lah kalau tak nampak ar..malam tak nampak..
Third day(07okt2012)
ne last day kami di tengkurus..
pagi2 kami main2 dengan anjing Zuraihan..
lepas tu..sempat lagi pergi memancing before pulang rumah hahaha..





 ne intan..trip main gitar macam pro kan??





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan Segan-segan Nak Komen Yer..^_^